Welcome to my blog , jangan usik - usik ya ! ! ! . . . kLu ada berkenan d hati sila like & tinggalkn komen ^_^ opppsss jaNgan lUpa follow jgK . . . . ! ! ! !

Blog Cikanana

KengKawanKu

Jumaat, 20 Januari 2012

Hati Terluka

walaup

Walaupun hati ini terluka
Hanya aku dan Allah sahaja rasa
walaupn hati ini tersiksa
aku tetap tersenyum gembira untuk mereka

siapam peduli . . .?
rahsia hati tetap rahsia
x akan pernah aku cerita dan beritahu sesiapa

Hati , aku mahu kau tenang
doaku tidak akan hilang untuk aKu bahagia
tapi . .mAsih beLum sampai sinarnya
hati , mesti sabar

biarpun hati menangis sepi 
aku berlari satu tempat
aku menangis semahunya
aku ingin menjerit kepada dunia
tetapi , aku x sekuat mana pun

menangis lagi hati ini
walaupun rasa keseorangan
aku terus memujuk diri ini
untu menjadi lebiah tabah dan sabar

uSah menangis , aku cuba kembali berdiri
tersenyum untuk mereka semua dan yg lain
aku berjalan seperti aku puteri
tetApi dalam hati ini
menangisnya tiada henti dan tiada saPa tahu

( senyumlah dengan ikhlas uNtuk keBahagian semua oRang )
^ ____ ^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...